22 Kasım 2008 Cumartesi

Bugün 4 ay 12 günlüğüm..

Artık iyice büyüdüm. Uyku saatlerim azaldı, eskisi kadar kucakta durmayı sevmiyorum. Yalnızlığa tahammülüm yok, sürekli başımda birisi olmalı ve benimle ilgilenmeli. En sevdiğim oyuncağım karyolamın üzerindeki müzikli dönence. Oyuncağımı çok seviyorum ama ilgilenmem 10 dk sürüyor. Ne yapayım çabuk sıkılıyorum :) Artık nesneleri alıp elimde inceliyorum sonra onları hamm yapıyorum :) Tükürüklerimle balon yapmak da diğer bir marifetim. Şimdilik anlatacaklarım bundan ibaret. Beni izleyin :)

1 yorum:

Salih dedi ki...

Dünyamıza hoş geldin dünyanın en şeker bebeği. Seninle her gün bir heyecan bir yenilik bir atraksyon yaşıyoruz. Sabah senin sesinle uyanmak herhalde en güzel kuş sesleriyle uyanmaktan daha güzel. Hele akşamları o aspiratör altında ay ışığında buşmalarımız seonra senin kollarımda uyuya kalman bir benim için eşi benzeri olmayan mutluluk. Benim güzel kızım seni çok seviyorum hayatımıza tekrar hoş geldin.